• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Samma hos mig...
Pratat med UC dom har haft en "incident"
Man förlitar sig verkligen helt och hållet på tekniken idag. Många av oss på forumet som har koll och tex tittar på min uc dagligen ser ju direkt när det blir nåt fel. Om det här skulle hända igen och dessutom hålla i sig skulle många kunna få lån som de ”egentligen inte kan få”. Man litar ju på vad som står på UC! Tänk vad fel det kan bli.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Enligt UC så jobbar dom på kreditengagemanget fortfarande alltså ser vi augusti månad där nu också.
Det bör väl innebära att allas betyg fortfarande är fel?
 
R

Rocco

Gäst
Poäng: 0
Som sagts förut beror det på många saker, som underskott, inkomst, skulder. 2,9 räknas inte som särskilt ”bra” även om det står ”du har bra kreditvärdighet” på UC. 0 komma någonting skulle jag sikta på, då har man kommit upp i klassen ”mycket bra”, det är stor skillnad.

Inkomst ligger på 350 skulder som syns 180 vill ju samla dessa till ett..... jag hörde att 2.9 är bra och borde bli beviljad om det nu kommer tillbaka till 2.9
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
F-n, nu händer det snart inget mer kul på länge, har inte ens en förfrågan som blir 6 månader gammal. Det är bara att avvakta den här månadens enormt struliga UC-uppdatering och hoppas att den gör stor skillnad för betyget:tummen:
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
823
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Inkomst ligger på 350 skulder som syns 180 vill ju samla dessa till ett..... jag hörde att 2.9 är bra och borde bli beviljad om det nu kommer tillbaka till 2.9

Borde inte vara några som helst konstigheter. Du kommer förmodligen få flertalet bud!
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Inkomst ligger på 350 skulder som syns 180 vill ju samla dessa till ett..... jag hörde att 2.9 är bra och borde bli beviljad om det nu kommer tillbaka till 2.9
Det är svårare att få vettiga erbjudanden nu under Corona, jag har försökt med 1,0 i betyg, fick ingenting
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Det är svårare att få vettiga erbjudanden nu under Corona, jag har försökt med 1,0 i betyg, fick ingenting
Med det sagt så kan ju du har mer tur naturligtvis. Jag har 500 k i årsinkomst, 8 ff (nästan alla är gamla), jag ville bara sänka min ränta (samlingslån), inte köpa eller konsumera för någonting av lånet. De erbjöd mig (Sambla) 50 k i slutändan, det var inte så mycket att hurra för..
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Nu är UC inne och fibblar igen. Såg att i BETA funtionaliteten så har de lagt till nya funtionaliteter så att lån och bolån har egna tabbar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp